Sunday 13 November 2016

LONDON 2016

Ya ampunnn...bukan main malas lagi nak update..tapi nanti dah tua2 (kalau umur panjang) boleh la dok belek2 balik.heheheh..

so sepanjang kat London..boleh dikatakan semua celah la kiteorang pi..hahaha..pulun selagi boleh..nasib baik mase tu tak pregnant..kalau x..mau nyer xlarat..dah la aku pesen kalau pregnant..memang letih manjang...

kat London, kiteorang aim memang p naik Big bus n cruise..ambil pakej yang 2 hari..baru puas...first time naik double decker bus..peragkkk la semua nak dok atas..leh nyanyi the wheel on the bus kat anak bujang..sekaliiiiiiiiiiiii...xsampai 30 minutes bertahan, semua pakat turun..sejuk gilerrrr weiii..yang peliknyer xde pulak anak bujang tu selseme ke..semput ker..alhamdulillah :)

Antara stadium yang sempat kiteorang pergi :
Mu
Chelsea
Liverpool

Arsenal jer kiteorang x follow yang lain..sebab ape??malas nak bangun pagi..kiteorang pi jalan Hyde Park jer anak beranak..sambil makan2...anak bujang la paling enjoy kejar birds kat situ..:))

Kalau tanye tempat shopping..aku memang xshopping sangat la..tapi yang pelik..1 bag letak makanan tu penuh dengan barang shopping bila bawak balik malaysia..hahah..baju budak la gila murah..kebanyakkan aku beli kat Primark n mothercare..kat Harrods pulak aku dapat bag..yang banyak kiteorang beli adelah baju2 sejuk..jersey..handgloves..gila kau..kat sini aku beli handglove rm39..kat London aku dapat sepasang bersamaan rm5 jer..bila Aqief cicirkan sarung tangan pun kiteorang macam rileks jela..hahah









ok..lepas ni kita sambung pasal PAREE ok :)

No comments:

Post a Comment