Tuesday 30 December 2014

NGETEH TIME

Disebabkan bujang tengah xsihat so dia memang xlalu makan..tu yang cakap dengan cik abang, jomlah cari roti canai telur..dia suka makan tu..pegi la anak beranak malam tu dalam hujan2..:))

untuk bujang tu orderkan roti telur..untuk ibu n ayah masing2 naan dengan tandori..alhamdulillah banyak bujang tu makan..lega hati ibu..




balik makan tu baru perasan knape muka aqief naik bintik2..tangan pun same..dah sudahhh..tangan kaki mulut ke..pi ED Putrajaya..confirm HFMD..Cian anak ibu..xpela syg..dok uma ok..sempat la bawak datang ofis kejap..malas nak bawak lame2..ade jer boss bising nanti..time tulah nak macam2 suruh buat..kau xde anak lagi xpela..xpaham..sok kau ade anak baru kau tahu..silap2 lagi macam2 hal..hangin aku..so baik aku cuti dari aku sakit hati..buat tambah dosa jer aku dok maki2..


dah alang2 aku cuti baik aku jaga sekali cha..biar mama dia keje...sebab cha pun kena HFMD..emm..elok sangat la tu..dua2 pesakit aku jaga..hee..masakkan bubur nasi juz letak kentang n carrot dengan ikan bilis sikit..banyak pulak budak2 ni makan..alhamdulillah..

dah mandikan..bagi susu..tengok tv..berak..susu..makan..tengok tv..berak lagi..,mandikan lagi..jaga toddler ni senang..sempat la ibu masak, basuh baju..lipat baju..tapi time dorang tido petang, ibu join la sekaki..hahahahhahaha..dah macam mengasuh anak orang jer aku rase..hahah..pukul5 mak datang ambil..:))


masak2 pun tekak xlalu nak makan..nak makan sandwich jer..kenyang sampai petang :))


malam tu bawak bujang pi klinik lagi untuk ambil cream..nak dekat 2 jam tunggu baru jumpe doc sebab malam tu ramai ibu nak scan baby..aduh..lame betul nak tunggu..sabar jela..

No comments:

Post a Comment