Sunday 16 August 2015

KEMAIN SUKA

Sekarang ni..weekend kan memang kena ade aktiviti untuk si kenit ni..tapi kali ni..lain sikit..first time bawak dia pi main air pancut...dari jauh dia nampak air dah sengih2..kebetulan petang tu acu yang bawak..ayah lambat sikit datang..ok la..moh la ikut acu..yang acu pulak..sambil dukung anak buah sambil dok usha awek..asal nampak awek je..

angah, cun tak..?

angah..comel x?

last2 tahu ape aku buat..????????????

lalu je sekumpulan budak perempuan ni..dalam 5 hijabster..segala lilit aku dapat tengok..aku cakap ape tahu..

"sayang..cepatlah sikit..anak nak cepat mandi air pancut tu.." hahahahah..tak ke terkujat budak2 perempuan tu..hahahahaha..giler muda laki aku..acu dah terpisat pisat...hahahahah..padan kan muka..dengan angah kat sebelah pun dok menggatal sangat...biar jadi mahal sikit..ni macam kerang je bila awek lalu..yang awek pun dua kali lima...kerang jumpe siput sedut..ha macam tu la..tersengih sengih...hahaahahhahahah..

mesti tobat acu nak bawak kita gi situ lagi dikkkkkkkk...hahahahha


muka tersengih sengih dah nampak air..yela..yela..jom bukak pampers..kang habis lencun..:))


muka happy dapat main air..entah2 dalam seluar..entah berape kali la dia kencing..hahahahha..tq papa haziq tolong jage while tunggu ayah datang..ibu x sanggup la nak basah2..dah nak maghrib pun..budak2 ni lagi best..lepas je mandi2..terus gerak pi mp..dengan seluar katuk nyer..xsanggup la aku..jom balik aqief..:p





nanti kita pi main lagi k sayang :))

No comments:

Post a Comment