Thursday 2 July 2015

KENYANG SANGAT KE SANGAT KENYANG?


Hahaha..angan2 nak buat nasi lemak berbuka semalam..tapi bile memikirkan xde pulak beli kacang..ala...macam syok la nasi lemak xde kacang..balik office memang malas tahap gaban la nak pi kedai...rase nak cepat balik je nak baring boleh..?? puasa2 ni balik kerja jer ngantuk nak drive..tu kadang2 ajak "member" sebelah bergaduh..haha..kesian si bujang tu..sampai nanges kadang2 aku kejekan..mengada sangat sekarang..pegang pipi sikit dah nanges sakan..belum cubit betul2 pun..:))

berbalik kepada nasi lemak yang berangan sangat nak makan tu..haha..xjadilah buat..tunggu kacang ade dulu baru aku buat..tapi timun aku bedal dulu la..aku ni bukan jenis beli banyak2..kang xjadi buat..lupa ade benda dalam fridge..kang tengok2 dah layu la..membazir..so..tengah2 drive teringat kat durian yang ade kat rumah..emm..makan tempoyak pun sedap ni..(tempoyak lame aku xmakan..yang baru boleh la telan..hehe)..balik uma..zass mandi buat ape yang patut..siapkan anak bujang pastu terus masuk dapur..kita buat simple2 jer..tumbuk cilipadi buat tempoyak..ayam tu kita buat sambal jela..cepat sikit..pastu sayur kita makan ulam pegaga dengan timun jela..settle !

honestly..berbuka haritu memang paling kenyang la..xtahu la kenape..puas kot..simple tapi sedapppp..chewahhh...sedap kat tekak aku jela..alhamdulillah..:)



malamnyer pulak dok kemas stok sabun anak bujang tu..termasuk krim sekali..so far cetaphil ni sesuai la..bukan ape..anak bujang ni xdelah kulit sensitif..tapi aku suka cetaphil ni..kadang2 aku rajin gak belik johnson head to toe tu..lagi senang keje aku..semua boleh tonyoh..sabun tu nak travel pun senang..:)


ok la...xtahu la malam ni nak makan ape..emm..tapau kfc jela..boleh???gulp..hahah

No comments:

Post a Comment