Wednesday 27 May 2015

PICNIC PD

bIASE la abang aku tu...last minute baru cakap nak buat family day...yang bestnyer..esok nak pergi...petang ni baru cakap esok kena pakai merah !!! arrrhh sudah..terlambat ok.aku pakai jer ape yang ade...(baru perasan xbanyak baju wane merahhh ..hahah) ade..tapi panas..memang nak pakai kat pantai memang xlaaaaaaaaaaaaaa..

tugas aku siapkan anak..dia yang nak goreng semua..ok fineeeee...hehehe..tengok aku xsihat agaknyer..

pukul7 dah bergerak dah anak beranak...tapi sebelum itu pi breakfast dulu la..senang..bagi kenyang dulu..sampai sane awal gak la...mula2 redup2 lagi..tapi bahang la..so semua start la pasang khemah masing2..aku pun peratiiiii je ape yang laki aku bawak tu..dia kate khemah..

sekaliiiiiiiiiiiiiiiii...???

kau tengok ape dia bawak...aku pun xpena tengok benda ni kat uma...ni KELAMBU !! hahahah..aku dok bantai gelakkkk jela..aqief pun macam serba salah je nak tido dalam tu..


dah start membakar dah...mak2 semua melayan anak..pak2 jer yang membako..aku nak makan sangat pun xlalu..sebab penat dah berkejar dengan bujang aku tu..heheheh..


dah settle  makan 1st round, tukar baju pastu bawak bujang tu main air..aku bukan xbagi dia mandi lame2..budak kenit ni cengelat...celup2 tangan..pastu jilat..sabarrrrrr jela...sedap sangat masin tu...last2 ayah dia kata, cukup la...xyah mandi dah..last2 dah mandikan dia..bagi susu pastu bawak dia tido dalam kete..biar sejuk sikit...kang demam pulak..hehe..so park kete depan2..senang nak tengok..



ok la..jom group photo..lepas ni nak gerak balik melaka pulak...surprise kat wan yang tengah sorang tu..acu pi jalan...hahahah...jom ajak wan jalan....




No comments:

Post a Comment