Tuesday 13 January 2015

WALAUPUN...

Hahaha..walaupun xdapat nak masak asam pedas sesedap yang mama masak tapi ni kira ok la...ok bila cik abang pun makan ok jer...(berani x ok ke..hahahah) xdela..main2 jer..gurau2 tanda sayanggg gituwww..hahah..disebabkan ade ikan so baik masak..aku nie ade perangai kalau benda dah lame2 kang mula la beli lain..sebab tu aku suka biar aku yang beli barang basah sebab kita yang masak kan...kalau rase minggu ni nak balik kampung, aku prefer beli ayam separuh jer..xyah beli sampai seekor sebab nanti lame dalam peti sejuk..walaupun uma aku ade frozen tu..dah macam berniaga pulak aku ni ha..huhuhu..

jadi, alkisahnyer masak asam pedas jela malam tadi..tapi aku ni dah lapar sangat..biase boleh tunggu cik abang balik keje..hari ni xleh..kena makan dulu..xpela..japlgi aku teman jela ek..jangan terbabas makan sekali dah laaaaa...hahaha..asam pedas ni aku juz masuk benda jer..tomato pun xmasuk sebab aku nak makan tomato mentah..dengan ulam..perghhh..sedapppnyer...cehhh..puji jela diri sendiri..hahaha

bujang kecik yang suka sangat main ciom2 sekarang nie..pakej dengan gigit sekali !! haihhh...redhaaaa jela ibu..


ibu pakai spek dia pun nak..hahhh..amek la spek ni..dah hancur pun..main la puas2 yer nak...

No comments:

Post a Comment