Sunday 30 November 2014

RAMBUT MEMAINKAN PERANAN

asslamualaikum semua..:))

Musim drama korea korang dah berakhir ke belum??aku ni dulu zaman sekolah memang layan..siap beli cddddddddddddddddddd...hahahha...habis duit poket + duit raya..tapi aku xdelah bli banyak sangat..2,3 cter jer..sebab mase tu layan cd lagi...dulu aku more pada hk series n taiwan..meteor garden..sape tengok..siri 1..pastu sambungan dia ade 4 box ok..mati nak beli mase tu..mahal...tapi gigih mase tu..sekarang ntah mane2 la perginyer..sekarang dvd kat uma tu aku rase dah 3 tahun xberusik..agak2 rosak x??

so since kerja aku dah kurang sikit layan korea...tapi citer personal taste ni kan aku tertengok kat tv..x ingat tahun bile..eh..hensem la pulak hero dia...hahaha..

lee min ho rupenyer name awak niewwwwwwwww..encem angat awak ni tawwwwww..(terus change ejaan jadi remaja..hakhakhaktui..)

tapi tulah..fashion n style rambut memainkan peranan jugak tau sebenarnyer..kadang2 orang tu xla handsome sangat..tapi rambut kalau smart, terus jadi menarik..macam cik abang..aritu dia dok buat bekam kat kepala..dah sudah..berlobangggg kepala laki aku..xkan nak botak kot..aku xberape la lelaki kalau botak..mungkin sebab aku xpena tengok dia botak so macam scary la..fuh nasib baik dia pandai pi kedai then alter rambut tu jadi tutup yang berlobang tadi tu..hahah..bulat jer rambut dia mase..nampak la pipi tembam sikit..sebab tu aku cakap dengan dia..b, cuba b kiss cyg..best jer kan..rase macam terlantun lantun jer kan..(means gebu..hahahah)..cyg kalau ciom b kan..xde isi..rase kulit jer..xlantun lantun..hahah..terus dia pandang aku macam..erk??bini aku ni kan..hahahha..ampun b..kulit pun kulit laaaaaaaaaaaa....sayang tetap sayang..muahx..muahx..muahx..hahahah

berbalik pada lee min ho tadi..muka dah handsome..tapi kalau hairstyle x cun, xhandsome jugak jadinyer..heee..cer tengok gambar..rambut bergulung macam nie..comel..tapi xse handsome dalam personal taste la kan..:))






macam nie la baru awak encem..kitew sukew taw.......(dia dah start dah..haihhh..hahahah)


No comments:

Post a Comment