Thursday 27 November 2014

PENEMAN

Macam nie la situasinyer kalau ibu nak meng iron baju kat bilik iron ni..PASTI ade tuan kecik ni menyibuk..peneman ibu adik nie..huhuhu..geram pun ade kadang2..dah siap2 iron dia dok main pijak2..haihhh..oh ye...aku memang suka iron baju dok bawah..sebab ape xpakai iron board??? aku ade sikit trauma kat situ..bukan ape..aku seriau kalau iron tu terjatuh ke..kan boleh kena kaki..

sebab pena jadi ok..

tertanggal kulit kaki aku..siap berlipat lagi..fuhhhh..tapi bukan salah aku...adik kesayangan punye pasal...perggghhhhh..."memang sedap" la kan...tq haziq..hahahah..sayang adik:')


ni pulak mase kena jage cha aritu..sebab mama n papa n pi hospital...budak2 nie janji kenyang jer dia akan ok..dah bagi makan kenyang2...change diapers, pastu bagi susu confirm lelap..huhuhu...tetibe terase rumah meriah..macam ramai anak..huhuhu..yang kelakarnyer..ayah suap sorang, ibu suap sorang...huhuhu (saje bagi ayah keje..x bagi can ayah rest..hahah)


No comments:

Post a Comment