Tuesday 28 January 2014

GILA

Emm..perangai seseorang tu memang sesuatu yang subjektif..for me, personally..memang kalau orang yang "kuat" agama sikit nie memamg aku akan salute la..almaklum la diri sendiri x berape la nak alim tapi sedang berusaha menjadi "yang lebih baik"..bukan secara drastik la kan..dari x bertudung kepada bertudung..people can change..

berbalik kepada itu orang yang konon2 alim nie..means pagi2 baca yassin..memang la expectation kita macam..."wow...hopefully aku pun jadi mcm tu.."  tapi "orang" yang konon2 alim sangat nie sebenarnye talam dua muka! terus aku hilang respect la orang macam tu..

same goes kalau kita cuti sebab anak sakit..macam aku tahun lepas mmg banyak kali cuti sebab anak masuk wad..cehhh..depan2 bukan main lagi tanya anak aku sihat ke tak..belakang???? macam @$%&*..ape masalah kau..bukan aku pakai cuti kau pun..dah anak aku sakit..mestilah aku dengan laki aku kena cuti nak jage kat hospital..xkan nak suruh kau pulak pi jage..bangang..xpela..hari aku..hari kau xtentu lagi..anak kau pun sekor belum laku..dah jadi anak dara tua pun..orang pun xnak kat anak kau kalau tahu perangai kau macam tu..hati busuk...

bende yang aku xdengar depan2 xpe..kalau aku terdengar depan2 kau mengata aku..memang kau cari pasal la kan..aku pun ade mulut..jangan cabar lebih2 dah la kan..

ok..tu je..sekian omelan utuk hari ini ye adik2..haha

No comments:

Post a Comment