Tuesday 4 December 2012

mc

hari nie terpakse la g klinik untuk dapatkan mc..nak gi kerja memang x larat sangat..dengan sakit kepala + sakit pinggang + sakit segala galanya..huhuhuhu..tu yang terpakse g klinik jugak sebab dah x larat..so, cik abang pun bawak la gi klinik Maria kat Alamanda tue..tapi kali nie bukan Dr. Maria yang jaga..Dr. Wahyu Hidayat..dah frust dah..ingatkan Dr. Maria..boleh la nak scan sekali..tapi xpela..dengan Dr. Wahyu nie pun boleh scan jugak..dr nie tak berapa nak ramah sangat la..bila scan pun dia x berapa nak terangkan..main nak cepat jer..yang bestnyer..boleh pulak dia sound "lain kali kalau sakit kepala, saya xkan bagi mc yea"..baiklah doktor..tunggu saya dah pengsan kat uma baru dr bagi mc yer dr..apala dr nak kedekut sangat mc tu..bukannyer saya nie sakit main2..sapa yang nak mintak sakit dr oiii..kalau larat dah tentu saya g keje..setakat nak tipu untuk dapat mc xder maknenyer kalau cik abang saya keje..saya kene duk uma sorang2 jugak..ada paham??xpaham..sudahhhhh..

cik abang la yang syok..first time dapat tengok masa scan..tengok baby tengah gerak2 aktif..mau x aktif...?? mak dia tengah kelaparan tue..padahal kat uma dah belasah4 keping roti kaya..ish3..tapi perut dah krookk..krookk..hahahahaha..

so far, progressing is good..berat pun naik dengan jayanya:0
juz gambar xdela nak letak kat blog nie..tunggu la dia lahir dulu k..kemudian2 boleh cerita..biar dia jadi pemalu sikit..muahahahah

p/s : sok g klinik kerajaan pulak :)

No comments:

Post a Comment