Tuesday 27 November 2012

Makanan2..

sila la jamu mata sendiri yea..almaklumlah..saya budak baru belajar..tapi akan cuba lagi memperbaiki mutu masakan saya selepas menonton master chef..itupun ikut mood saya la..muaahahahahuhuhuhu..

 nie maggi yea adik2.. :)


 nie pulak minum petang saya..very the mat saleh la sangatttttt..kahhh.. :)


 nie pulak untuk dinner.. :)


 nie adelah air kegemaran saya bulan lepas..sirap.. :)


 nie pulak mama yang buat..ai tolong potong2 saje.. :')



 nie hasil tangan cik abang sy..sup ekor..mengidam la katekan :)



 nie tempoyak..tapi kena letak sikit jer cili.. :)


 nie pulak sup telur + cendawan + suun + kentang.. :)


 nie sambal tumis.. :)

 nie sambal udang petai.. :)


 nie kerabu mangga.. :)


 nie pizza..beli kt ofis jer.. :)

 nie kailan ikan masin.. :)


No comments:

Post a Comment