Wednesday 12 September 2012

MY FIRST CC :)


Assalamualaikum :)


Now baru berkesempatan nak post pasal cc..Bz la konon :')
CC Zabidah nie kira macam cc pertama la dalam perkhidmatan saya..ONE OF THE BEST CC EVER..nanges :') memang sedih bila fikir cc dah bersara..dah tak de la mak kat ofis..nanges lagi :')

masa masuk kerja tahun 2006..masa tu unit tu takder cc lagi..means takder ketua la..pape, direct pada bos..so, tak lama lepas tu cc bedah pown masuk..so, ader la perempuan jugak nak berborak..kalau tak??dulu semua lelaki jer dalam unit tu..sorang jela "bunga"..chewahhhhhhhhhhh..rasa macam adik2 gitu..mau nyer tak..masuk keje tahun 2006 tu, keje 2,3 hari dah puasa..then raya..terus dapat duit raya!!! :) padahal masa tu rasa macam "kesian nyerrrr aku...orang lain dok sibuk dengan buku, aku dah kene cari duit sendiri..mesti tak dapat dah duit raya tahun nie"..tapi rupa2 nyer still ader yang bagi duit raya...heheheheheh

macam cc bedah nie..dah macam mak2..pagi2 jer mesti belikan sarapan..sampai malu dibuatnya..tapi dia tetap belikan jugak..masuk tahun 2012 nie, saya dah ader 6 cc!!!!! can u brain that???????????????????????bermula dengan cc bedah = cc faridah = cc radazuan = cc normah = cc norlian n finally cc tipahh..hebat bukan??adakah anda pown seperti saya???sila tepuk tangan untuk diri sendiri yea..kahhhhhhhh :)

ok la..last sekali, untuk cc bedah :

  • Semoga cc sentiasa sihat + bahagia disampaing suami anak dan keluarga..
  • terima kasih sebab jadi cc yang baik untuk kami..
  • terima kasih sebab selalu belikan bkfst untuk saya..
  • terima kasih sebab sudi datang melawat masa saya operate dulu..
  • terima kasih sebab dengan cc la saya banyak beli baju batik..heeee
  • terima kasih sebab cc bagi hadiah kawen kat saya..
  • saya S.A.Y.A.N.G. cc aw :)

cc zabidah :)

p/s :lagi 33 tahun nak pencen..insyaALLAH kalau panjang umo..amin ya rabbal alamin :)

No comments:

Post a Comment